logo

Wat doet Q-tasc?

Autobranche cardesign

W

at doet Q-tasc?

Q-tasc traint en coacht voor een groot deel voor het midden- en kleinbedrijf en is gespecialiseerd in de autobranche. De basis van werken is gebaseerd op NLP technieken. Q-tasc heeft ook een eigen trainingsprogramma voor particulieren. De werkzaamheden die Q-tasc verricht zijn veelal gericht op het verbeteren van werkwijzen, het vergroten van inzichten en het behalen van persoonlijke doelen. Dit alles op zowel individueel niveau als in groepen, en tijdens trainingen en / of (on the job) coaching.

 

 

Voorbeelden van diensten:

Trainingen:

Automotive aftersales:

  • Commerciële verkopen (receptionist / service-adviseur)
  • Sturen op (werkplaats-)cijfers (wp chefs & service-managers)
  • Lean werken in de aftersales (wp chefs & service-managers)
  • Werkplaats en kwaliteit (wp chefs & service-managers)
  • Terugdringen van herhalingsbezoeken (werkplaats)
  • Klantgericht denken (eenieder die klant contact heeft)
  • Parts-management (partsmanagers en partsmedewerkers)
  • Efficiëntie in de werkplaats (wp chefs & service-managers)

 

Persoonlijke ontwikkeling:

  • Communiceren is meer dan spreken
  • Time (en energie) management
  • Gastheerschap
  • Doelmatig werken (DiSC® workplace)
  • Teambuilding (DiSC challenge)
  • Coachende manager (DiSC® based)
  • Doelmatig werken (DiSC® workplace)
  • Lean leren denken en werken

 

Vakinhoudelijke trainingen:

  • Gebruikerstrainingen voor automatisering (bijv: web-applicaties of automotive DMS training)
  • Automotive garantie trainingen
  • Produkttrainingen

Lean Six Sigma – green belt training met certificaat. Dit is een training in samenwerking met Leanmotive – Albert Dirkse

Advies: Korte adviesgesprekken en brainstorm sessies om nieuwe inzichten te krijgen

Support: Q-tasc levert ook support in de vorm van tijdelijke arbeidsondersteuning als interimmanager en / of projectmanager.

Coaching:

  • Processturing op basis van borging en Lean Six Sigma
  • 5S werkplek organisatie
  • Vergroten van klantentevredenheid
  • Coaching als opvolging van training (bijzonder effectief)
  • Produktiviteits-analyses
  • Begeleiding bij magazijn centralisatie
  • Vergroten van omzet door productkennis en commerciële vaardigheden
  • Implementeren nieuwe werkmethoden
  • Mystery shopping met coaching

 

Q-tasc visuals:

” A picture paints a thousand words” gaat ook op voor video.

Voor training, instructie en promotie is de inzet van video een uitstekend middel. Q-tasc maakt ook video opnames bij wijze van instructie of het terugkijken van oefeningen. Zie Q-tasc visuals.

Naast het bovenstaande geeft Q-tasc ook trainingen met open inschrijving.  

 Q-tasc  –  Training – Advies – Support – Coaching.   Dat is wat Q-tasc doet!

Terug naar “over Q-tasc”

linkedin_logo_initialsDiSC Certified Trainer Blue 2013

nti-nlp gilde logo



Datum: April 08, 2016